"för att du inspirerar mig"

Igår fick jag en liten present från Felix, fina fina Felix! Han har googlat och kollat, och sen beställ dom bästa pennorna han kunde hitta... till mig. Så fina och så grymt med nya pennor!! Älskar doften från nya pennor! Har suttit och ritat lite nu på eftermiddagen, en ny teckning på G. Men tappade fokusen lite och bytte från rita och kolla idol, till att måla naglarna och kolla idol :P hehe
 
Älskar att få lite presenter bara sådär random, vardagspresenter liksom :) Ska komma på perfekta presenten till honom nu när han köpt ny bil! Får klura lite på det först bara.. 

Kommentarer
Postat av: Niles

Vilken present! Så snällt!

Svar: Verkligen! Känner mig så inspirerad att rita nu :))
Marie Krüger

2014-09-19 @ 19:32:35
URL: http://theniles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback