Fruktstund

Hade ingen lust alls att ställa mig att laga mat när jag kom hem. Brukar ju vanligtvis inte vara hemma förrän halv 3, men idag började jag jobba 2h tidigare så var alltså hemma halv 1. Snart ska ju hästarna in på kvällarna, så då är det dags att börja jobba kl9, varje dag. Försöker vänja mig med det! 
 
Men, till saken - hade ingen lust för mat, var liksom inte så hungrig. Frukt, en fralla och lite thé blev det istället, och kändes alldeles lagom. Var dessutom väldigt gott, lycka när man hittar gurka i kylskåpet att ha på smörgåsen :) 
 
Någon mer som brukade ha fruktstund när man gick på lågstadiet förresten? Det var ju det bästa, när man kom ihåg att ta med frukt dvs :P En polare hade dock med sig morötter till fruktsunden, vi andra barn tyckte såklart att det var lustigt. Även det att han blev helt orange runt munnen också.. haha. Men jag förstår honom, morötter är ju sjukt gott! Åh, nu blev jag sugen på grönsaksstavar med dipp. Morgondagens mellis/lunch?
 
Mamma hämtar upp min om någon timme, då ska hunden till frisören. Är lika nervös som sist, då blev han inte alls snygg :P Hoppas det blir bättre denna gång. Mattes lilla finfis <3

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så gott och mysigt med en liten fruktstund :) <3

Svar: frukt är defintivt underskattat! :)
Marie Krüger

2014-09-16 @ 14:19:48
URL: http://oslofru.com/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

Svar: Riktigt gott :)
Marie Krüger

2014-09-16 @ 18:14:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback