Glasögonorm

Jag har jättesvårt att vänja mig med glasögon, att ha på dom eller ens ta med dom. Känner mig typ konstig, för det är så ovant. Ibland, när jag haft på mig dom utomhus och sen går in, så sätter jag upp dom på huvudet... Som man gör med solglasögon! Haha det är så stört, att min kropp typ tror att det är solisar som sitter där på näsan, det går per automatik att ta av dom när jag går in :P 

Sen känner jag mig allmänt mer blind utan glasögonen nu, eftersom mina ansikts-muskler har vant sig med att inte kisa längre, vilket är det enda sättet för mig att se ordentligt utan glajjor.

Det är inte lätt alltså ;) det här med egobilder blev dessutom också genast svårare! Men jag är tacksam över att jag har snygga brillor iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback