höstpyssel

Kände mig kreativ idag och ville sätta mig och pyssla med någonting idag. Naglarna behöver inte förfinas riktigt ännu (är så sjukt nöjd med dom!) så då tänkte jag att lite höstpyssel skulle passa perfekt! Sagt och gjort, tog mig ut och plockade upp alla dom färgglada lönn-löven jag kunde hitta, för att göra en lövros-bukett. Lite thé och choklad på det, med höstsolen som lös in genom fönstret... Haha nu låter det helt cheezy, men det var verkligen sjukt mysigt :D Blev dessutom ganska nöjd med buketten, synd bara att löven antingen är för torra eller så är dom helt prickiga... men "make it work" liksom!
 
Vad tycker ni om resultatet? Perfekt alternativ till blommor på bordet nu när hösten rullar in. Blir spännande att se hur dom blir när dom torkar lite :P

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Snygg bukett! <3

Svar: tack :))
Marie Krüger

2014-09-29 @ 16:42:43
URL: http://oslofru.com/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mysiga bilder!

Svar: :)
Marie Krüger

2014-09-29 @ 18:49:41
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback