Mardrömmar

Inatt vaknade jag minst tre gånger, av ren panik, hyperventilerande. Mardrömmar, hela natten. Det är fan inte kul alltså, har varit så trött idag. Sådär att påsarna under ögonen kan kallas sopsäckar. Men jobba måste man ju ändå... Fattar inte varför jag drömmer så mycket nu, vill bara sova en hel natt och känna något slags lugn! Bleh.
 
 
Annars? Eh... Igår red jag en ponny istället för Zetra. Vart lite ledsen över det, var så taggad på Z!! Men han hade tappat en sko, så då blev det Dionne istället. Ett sto på 14 år, hon har varit på ridskolan sen hon var en liten knodd. Man får inte så mycket gratis av den damen, förutom det faktum att hon bjuder ärligt på hinder. Men hennes kropp gör henne rätt svårjobbad, hon ser ut som en tunna just nu, med kort och låg hals :P Tycker dock jag gjorde ett bra jobb denna gång, envis möter envis liksom. Svettiga och ändå ganska nöjda var vi sen på sluten ändå! 
 
Idag har jag träffat fina Elin och även hennes pålla Satja. Hjälpte henne att flytta in i nya stallet, innan vi tog en promenad ner till sjön där hon stod. Eftersom jag hade en vän som bodde där när jag var liten så kan jag ändå några vägar, och det är verkligen mysig miljö där :) Hoppas båda kommer trivas!
 
 
Det här är ponnyn jag red igår också! 

Kommentarer
Postat av: Silke

Jättefina bilder på hästen!!

Svar: Tack!
Marie Krüger

2014-09-02 @ 18:37:18
URL: http://silkez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback