Nej, vadå beroende av mobilen?

Får lite panik nu... Mobilen har inget batteri, så den är död. Även mobilladdaren är död! Så har lite svårt att få tag i folk. Sen att vi missat en faktura så kunde inte få tag i folk iaf, för kunde inte smsa/ringa. Hopplöst! Sen så måste jag även ringa Apple och kolla upp det här med min kamera, sådär mycket damm ska inte ens kunna komma in i den! 
 
Tydligen ska det gå på garantin, för nu har två stora pixel-prickar dykt upp också. Min kamera är alltså oanvändbar, och det är sjukt att min fronkamera är bättre än den riktiga kamera. Illa! TIPS till er som är i en dammig miljö på dagarna och har en iphone 5s - tejpa för det yttepyttelilla hålet som sitter bredvid kameran, om inte så kommer nog era kameror snart se ut som min. Och bilderna bli som den här nedan. 
 
Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback