Sömntuta

Igårkväll fick Felix bära upp mig till sängen, vilket nog är det enda jag behöver säga för att förklara hur trött jag var. Inte som att jag har världens jobbigaste dagar, men jag har ingen ork riktigt som räcker hela dagen ändå. Efter en rätt jobbig (men lyckad) hopplektion så har jag helt slut på bränsle!

Hopplektionen igår var iaf ett markarbets-pass, samma övning som vi red i fredags fast utan hindrena. Så jag hade ju redan koll på det ;) men det där med byten är inte lätt tycker Zetra.. Men några fick vi till ändå, och tom när vi missade att byta över hindret så lyckades vi efter (även om det krävdes lite bocksprång först hehe). Är överlag nöjd med honom för han kändes fin och lydig :)

Kom precis fram till jobbet, fokus nu och mer blogga sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback