Stor tunna, liten tunna.

Har precis slutat jobbet, en bättre jobbdag än igår iaf, vilket jag tackar för!
Har fixat el till hagen som gick sönder igår, och skrittat två av hästarna. Först ut var stora tjockisen Felix, som är runt 165-170cm. Efter det hann jag skritta lilla Casper som är b-ponny. Haha en viss skillnad där emellan är det minsann ^^

Nu håller jag på o traskar till Elins stall. Det ligger ganska nära där jag jobbar, det är najs. Tar en omväg hem liksom, för att rida lite med en vän. Mysigt sådär på en fredags-eftermiddag :)

Ni som klickar in här varje dag.. vad gör ni en solig fredag som denna? Ååh någon som ska omfamna en sista somrig grillkväll? Det hade varit något!

Lilla tunnan Casper

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Åå jag tycker verkligen du ska grilla ikväll! Kanske vi också ska göra! :) Kram oå dig!

Svar: Synd att "sambon" kommer hem sent bara, håller tummarna för att vädret håller sig kvar lite :)
Marie Krüger

2014-09-05 @ 14:28:29
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Matilda - Allt och lite till...

Fin blogg och fin häst! <3

Klicka gärna in på min och ställ en fråga så kan du vinna en länkning :)

Svar: Tack :) ja han är söt!

Det kanske jag gör :)
Marie Krüger

2014-09-05 @ 16:00:03
URL: http://ilooksharp.horseworld.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så söt!

Svar: Väldigt! :)
Marie Krüger

2014-09-05 @ 18:23:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback