Susat fram genom skogen på ponnybus

Jobbdagen avklarad, och måste säga att just nu är mitt jobb jädrigt najs! Liksom, börjar med att gå runt i hagarna för att kolla så att inte älgen pajat några mer staket, innan jag tar en skritt-tur utebi skogen med Felix. Kommer tillbaka till stallet, byter häst och beger mig sen ut på lille glada Casper, som jag skulle träna galoppfattningar med. Det vill säga ut o galoppera med ponnybus i skogen. 

Sånnahär dagar har jag svårt att smälta att det faktiskt är mitt jobb! Att jag får betalt för det. Så alla som säger "borde du inte skaffa ett riktigt jobb?" Kan ta sig djupt någonstans :)

Nu är jag påväg till nästa stall där jag ska skritta ut med Elin och Satja, på Dansa. Ah men hej mysigaste onsdagen!


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

Svar: Ska hälsa det till ägaren ^^
Marie Krüger

2014-09-10 @ 15:35:40
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback