Taure Western Riders - b&w

Ett gäng bilder från lördagens western-tävling som jag var och fotade på. Igår fick jag upp bilderna, har iaf sålt tre stycken än så länge :) Alltid nått! Är det någon som är sugen på att se försäljningsbilderna så är det bara att kika in på min hemsida > www.mariekruger.se > tävlingsfoto > Taure Western... Stor fet vattenstämpel på alla, men om någon tycker det är kul iaf?

Vet dock inte om western är något jag kommer satsa på att fota oftare, men definitivt en kul erfarenhet rikare! Hoppas att ryttarna även gillar bilderna och vill köpa massor, det klagar jag inte på ;)
Vad tycker ni, någon favorit? Tell me! 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Tack :)
Marie Krüger

2014-09-12 @ 16:32:29
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback