Time to do what i do best.

Om ca en halvtimme ska jag bege mig mot västerhaninge, och ridskolan. Det är dags att fota dom nya hästarna och den nya ridläraren, kul! (För dom som inte vet så fotade jag alla deras hästar + personalen för ca 1,5 år sen. Ni kan se dom bilderna härDet är ju bara 4 hästar, så det går nog fort.. dom ska borstas lite snabbt och nosgrimman ska av, men nu har vi gjort det en gång redan (då - 38 hästar!) så vi har lite mer rutin :)
 
Är riktigt nöjd med bilderna från sist, håller tummarna för att ljuset är med mig idag :P Är liiite nervös över att solen ligger på idag, vill inte ha direkt solljus på bilderna! Men det löser sig alltid! 
 
Här är två favoriter från sist vi fotade hästarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback