Alldeles för trött

Måndag... tänkte jag skriva, men det är ju fel. Även om jag faktiskt jobbade igår känns det som måndag idag. Kanske för att jag hann med en del utöver, som att rida två hästar (som gick helt okej) och sen middag + bio med ett gäng härliga människor. Vi såg Fast and the Furius, som var ganska bra men väldigt kaosig, haha. Man undrar ju hur mycket människorna i filmen kan råka ut för, utan att skada sig. Liksom flyga genom luften i en bil som sen snurrar flera varv och kraschar - knappt ett blåmärke. Men den får trots det godkänt! Saknar alla streetracen dock, men det är mycket fart o fläkt. 

Nu ska jag ta mig igenom en jobbdag, med en fot som sagt upp sig. Får se hur det går!

Favorit

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Eller hur, känns så konstigt att det är tisdag idag :P Hoppas du får en fin dag!

Svar: Var ju så måndags-tungt att gå upp imorse :P detsamma!
Marie Krüger

2015-04-07 @ 09:38:12
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback