Godmorgon

Fredagsmorgon och jag sitter på bussen och läser dom vanliga inspo-bloggarna. Har lite dåligt samvete för att jag väckte Felix imorse med stora puppyeyes och väldigt from röst för att fråga om han kunde skjutsa mig till bussen, för det verkligen spöregnade! Snäll som han är så ställde han upp, trots sjukt trött, men tror ni inte att det hade slutat regna då? Onödigt, får göra något snällt för honom sen!

Men annars då? Asnajs att det snart är helg! Ska iväg och fota hästporträtt senare, innan jag fortsätter vidare till "mina" hästar för två enkla ridpass. Hoppas bara vädret är schysst idag, annars skiter sig ju båda mina planer för dagen :/ Måste verkligen rida idag!

Någon som har nå super-fredags planer förresten? Jag minns hur 19åriga jag längtade efter att komma hem, så att jag kunde börja fixa mig inför en utgång med fina vänner.. känns som en evighet sedan!

Alltså, evigheter sedan!... typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback