Quantas Ferro

I fredags var jag iväg och fotade Nathalies snygga unghäst Quantas. Vädret var lite opålitligt, och hästen hade inte sitt fotohumör med sig, men bra bilder fick jag ändå med mig hem! Alltid lite kul att sätta sig med bilderna sen, när man känner sig helnöjd med jobbet man gjort. I sommar så ska jag försöka fota i den där allén igen, tänk er den när det är alldeles grön, varmt och mysigt där! Längtar. 
 
På tisdag kommer jag eventuellt fota lite bebisbilder, och förhoppningsvis någon annan dag kommande vecka så fotar jag en stor, läcker, bjässehäst. Det ser jag fram emot! Fick även förfrågan om att fota på en westerntävling på lördag, tyvärr så är jag bokad på annat håll då, riktigt synd. Men alltså, känner mig verkligen på språng nu!!
 
Vad tycker ni om bilderna? Visst är det en snygg häst!

Kommentarer
Postat av: Sara

Verkligen helt fantastiskt fin! :D Skitsnygga bilder oxå! ^^

Svar: Tack :D
Marie Krüger

2015-04-19 @ 19:32:01
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback