Torsdag

Vädret har haft lite humörsvängningar senaste dagarna. Regn, sol, storm, grått, klarblått, sommarhetta och vinterkyla. Det är inte lätt att klä sig efter väder då, minsann. För att ena stunden sitta och känna att benen brinner upp i dom svarta ridbyxorna, för att sen sitta och huttra när vinden drar igenom tyget på alla kläder man bär. Hua, det är inte lätt alltså!

Idag är det då torsdag, och jag funderar faktiskt på att ta en hästfri eftermiddag och åka och överrasknings-hälsa på en person som jag ser upp till och har mycket att tacka för. Det var för länge sen, och jag behöver lite inspiration, tips, råd och en "det är aldrig kört" boost. Ja, så får det bli! Hem och svida om från stallkläderna och fräscha upp lite först bara :)

Började dagen som bitterkärring, men tror nog det börjat vända mot det bättre. Haha, usch tänk om dagen skulle fortsätta på det dumma spåret, då skulle jag nog behöva en varningsskylt! Typ, prata inte med mig - jag bits. Men nu slipper min omgivning överleva det, skönt för dom ;)

Men man ska inte ropa hej! Är bara halvvägs genom dagen. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe. Alla på mitt jobb har frågat mig varför jag är så sur idag, har också varit på skitdåligt humör. ^^

Svar: Haha det värsta man kan göra är ju att fråga en sur person varför den är sur :P
Marie Krüger

2015-04-16 @ 17:45:23
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback