Finbesök

Det här med att ha inflyttningsfest känns i nuläget inte sådär superaktuellt.. Jag menar, vart skulle vi få plats med massa människor? Nä, det får man ta sen när det är varmare, och man kan vara utomhus för att sen slussa in människor. Två i taget och en rundvandring på 1 minut, det låter mer anpassat efter kojan!
 
Fast det är ju ett tag tills det är varmt ute, så jag värmer upp med att bjuda över några speciella på fika. För det där med att fika, det tycker jag om! 
 
Idag kommer första finbesöket över, nu efter jobbet - bästa Elin! Hon och jag, vi har blivit bra på det där med fika. Vi tränade ordentligt på det i höstas när hon inte jobbade och jag bara jobbade 15h/v ;) fikaproffs dvs. Ska bli mysigt att umgås lite, chilla, snacka och dricka te. En och annan kaka kanske slinker ner också! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Mys! Men kan du inte retuschera bilderna så att jag har en fin klänning på mig istället? ;)

Svar: Hahaha nja, det skulle ju inte kännas fullt så ärligt ;)
Marie Krüger

2015-02-25 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback