@fotojobb

Är iväg på fotojobb just nu, snart ska en liten herre döpas, och jag ska föreviga. Det blir mitt tredje dop nu, och jag tycker det ska bli riktigt kul! Mitt första dop jag fotade var faktiskt på den här lille herrens kusins dop, för 1,5 år sedan. Då vart jag riktigt nöjd med bilderna i alla fall, hoppas jag lyckas minst lika bra idag :) 
Det är riktigt skönt när man känner personerna som anlitar en, det hjälper mig slappna av och bara köra. Blir fortfarande väldigt nervös och blyg bland folk jag inte känner. Jobbar på det. Men jag vägrar gå hem utan att känna att jag kan leverera snygga bilder, oavsett vem jag fotar! 

Den här fina bilden fotade jag på Therese och hennes systerdotter Alina, där förra sommaren. Tycker den är härlig! Den här gången är det hennes egna barn hon får stå framför kameran med, hur kul är inte det? Hoppas jag får fota knoddarna i den där familjen vid fler tillfällen, det är så speciellt att få följa och föreviga!
 
Önska mig lycka till nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback