hästfredag

Jag har en känsla av att det kommer blir en lång, men supermysig fredag! Är i skrivande stund på väg till jobbet, och ska jobba fram tills 2. En rätt skön dag, då helgens hö redan är fixat, och jag ska bara rida ut jobb-ponnyn idag när stallet är klart. Ingen 40min powerwalk med häst idag inte!

När jobbdagen är avslutad styr jag mot Loppan för ett ordentligt trimpass på ridbanan, äntligen! Ska verkligen känna av henne, leta knappar och träna galopplägning på snett igenom. Vi kommer vara svettiga efter!
Fortsätter vidare till Exet sen ikväll, blir lite fredagsmys för oss två :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Oooh vilken fin ponnyhäst! :D Och din sits ser grym ut!!

Svar: Hon är sockersöt med rävar bakom varje öra ^^ tack!! Ibland får man till det :D
Marie Krüger

2015-03-11 @ 15:20:03
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback