Kärlek till prydnadskuddar!

Åååh jag är helt lyrisk över att vi har en egen soffa nu!! För vet ni vad det betyder? Vi måste köpa prydnadskuddar :D Det finns så många fina, mysiga och snygga kuddar. Det kommer inte vara lätt att hitta dom perfekta, men man kan så enkelt leka fram läckra kombinationer. Rätt kuddar livar upp ett helt rum, en grå soffa är för mig en tom canvas som ropar efter att bli målad på! 
 
Har på senaste fastnat mycket för H&M Homes sortiment, dom har mycket fint. Speciellt kuddfodral, verkligen verkligen uppskattad av mig! Extra eftersom dom har schyssta priser, perfekt när man flyttar hemifrån ;) 
 
Här har jag satt ihop 4 kombinationer i olika stilar som jag gillar
 

Den här kombon tycker jag är så himla fin och romantisk

Alltså dom svarta kuddarna! Hur Läckra?! *dör*

I den här kombinationen ville jag inte ha färger, utan bara ett snyggt mönster. Diskret men fabulous!
Starka färger - inte min grej! Det skär sig i ett stilrent hem.. men lugna mjuka färger i schysst mönster - i like!
 
Har ni någon favoritkombo här? Eller någon speciell färgkombination på kuddar som ni älskar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback