Kojan details

Det har verkligen kliat i fingrarna efter att få visa upp vårat fina hem, även innan vi ens hade börjat flytta in. Jag har sett så klart i huvudet hur fint vi skulle få det, och även om vi är långt från klara så känner jag bara att allting är perfekt! Upp med hyllor och fylla dom med lite personliga prylar och stilrena detaljer, tillsammans med fräscha blommor och en stor spegel med snygg ram. Vill även börja måla nu nu nu, och göra en tavla till sovrummet. Där är det just nu väldigt tomt och stelt, men allt kommer så småningsom! Någon som är spänd på att se mer?

Vårat fina hem <3

Älskade älskade fruktskålen

Klockan i bakgrunden fick jag av min lillebror i julklapp, gillar den skarpt! 

Snyggkryddorna (som knappt funkar) och våran läckra stekpanna vi fick i julklapp
Måste ju synas lite att jag bor här ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Sanna o Chiccan

Åååh mysighetskänslan! :D

Svar: Det är supermysigt :)
Marie Krüger

2015-02-26 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback