Drömlampan - Eos fjäderlampa VITA

För några veckor sedan, när jag och Felix promenerade genom Sthlm, så gick vi förbi en affär med lampor och grejer. Eftersom att vi inte tänker på mycket annat än inredning till kojan just nu, så kikar man självklart lite extra. Kanske inte för att hitta saker att köpa, utan mer som inspiration... och vi blev inspirerade!
 
I fönstret hängde nämligen dessa underbart fina lampor, så fluffiga och absolut fabulösa. Jag kände väl mest måste ha om dom. Tacksamt nog har jag en pojkvän med lika bra smak som mig :)
 
Dock så är dom jobbigt dyra, dom där vackra skapelserna. Den stora som vi vill ha (finns större) kostar nämligen 2000kr, och det svider i plånboken bara av att tänka på det. Näe, tyvärr kommer dom inte få hänga i vårat lilla hus... ännu ;)
 
Jag tror att man antingen älskar dom, eller hatar dom... eller i vårat fall - avgudar dom!
 

Bilderna kommer från Rum21, där dom finns att köpa. Rekommenderar att se dom irl dock, för att dom ska få rättvisa. 
Nedersta bilderna är på XL-lampan. Skulle vi vara rika så hade en Large och två medium få lysa upp vårat hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback