Ganska vanlig måndagseftermiddag

Här sitter jag och har det riktigt bra! Ritar, äter choklad och kollar serier på stora fina tvn :) Det är lite så jag spenderar mina vardagseftermiddagar (oftast inte med choklad längre) och jag tycker det är ganska mysigt. Uttråkande kanske, men ganska skönt att bara ta det i sin egen takt!
Håller på med en ny teckning som jag än så länge är nöjd med, får se hur den blir :) när jag är klar med den ska jag sätta mig och öva på att rita näsor, tycker det är supersvårt att få snyggt, det och ögonbryn! Men man får öva öva öva!
 
Imorgon är det ännu en röd dag, jag gillar julen och dess röda dagar! Förhoppningsvis blir det en tripp till IKEA, om Felix också är ledig.. annara får jag hitta på något annat själv! Några tips för en händelselös röd tisdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback