När man nästan har sovmorgon

Så är det okej att lägga sig efter 12! Även om orginalplanen var att lägga sig tidigt och sova ut ordentligt, jag hade ju ändå inget vettigt för mig denna fredag. Felix är borta över helgen och jag orkar inte hitta på något socialt... så jag och min godispåse har hängt framför tv'n hela kvällen, halvt kikat på Bones, och ritat. Fastnade lite vid det...

Började på en skiss som jag haft i huvudet ett tag, eller jag hade en grundtanke som sen blev något helt annat.. men just det är ju oviktigt. Blev väldigt nöjd med skissen, men otroligt missnöjd med skuggningen. Funderar på att göra om hela, för den är bara kladdig och slarvig. Skäms ju! Om jag skärper mig kan den nog bli ganska ball dock. 

Visar bara lite av skissen sålänge

Nu måste jag nog verkligen sova... jobb imorgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback