Näsor

Nu sitter jag här i fotöljen igen, med ritblocket i knät och "Bones" på tvn. Just idag sitter jag och tränar på näsor, sånt är svårt, men jag tror att jag börjar hitta något som jag gillar! 

Min dag blev lite bättre efter att jag fått avreagera mig över blaskstänkare. Jag åkte och red Loppan efter jobbet, en ridtur i snön räddar det mesta faktiskt. Hon var duktig idag dessutom, bara en rackabajsare drog hon idag, vilket var skönt för min del.. jag har ju faktiskt inte ridit sen hon slängde av mig för några veckor sedan. Fokusen låg på rakriktning och att hon skulle ställa ordentligt åt vänster, det är inte lätt när det är halt ute, men tillsammans gjorde vi vårat bästa :) Idag red jag på en snöig grusväg, imorgon blir det nog något av deras gärden. Eventuellt kommer jag rida henne veckan ut, supermysigt.

Sålänge det inte blåser och snöar hårt, så är det riktigt mysigt att rida runt i ett snöigt landskap. Jag hoppas på en blå himmel imorgon, det skulle vara topp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback