slapp

Har jag seriöst just slösat en hel lördag här i stolen, framför tvn? Känns som det, även om jag samtidigt fixat med saker här ifrån... faktiskt. Men nu är Felix hemma och vi ska krypa ner i sängen och kolla lite film. Mysigt :) Men imorgon väntar ännu en rastlös dag, hua vad ska jag göra åt det? Från uppbokad hela dagen till att bara ha planer på kvällen. Vill ju inte slösa hela min helg på att superslappa liksom, så får försöka komma på något tills imorgon förmiddag :) 
 
Men ah... haha har absolut ingenting att skriva om egentligen. Har bara något så spännande som att jag fixat en tillfällig header... och att dom förhoppningsvis blir klara med kojan ikväll :D Eller ja, så långt som dom kan göra, det är ju massa kvar trots det! Är SÅÅÅÅ nyfiken på hur golvet blir, vill bara se det på plats! Spännande ju!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback