Sömnlös

Jag somnade strax efter att jag kom hem idag, och vaknade inte förrän Felix kom hem från jobbet kl8. Det medför såklart att jag inte kan somna nu. Typiskt. 

Har miljontals saker i huvudet, tankarna jobbar på och det gör ju inte insomningsproblemet lättare alls. Tänker på huset och inredning, hur vi ska bygga köket och badrummet. Om vi ska ha vitt eller svart soffbord, matta eller inte under? Analyserar även dagens ridpass på Loppan, skulle vilja förstå varför hon bockar ibland, vad som gör henne så sur. Funderar också på vilken runda som passar bäst för en skritt och jogg-tur imorgon. Och hur ska jag orka ta tag i att söka nytt jobb? Och börja träna.. när jag knappt orkar mina dagar som dom är. Mina dagar som är hälften så jobbiga som andras lugna dagar.  Allt det här och lite till snurrar runt som en tornado i huvudet!

Det är tur att det är helg snart, dom bästa dagarna på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback