Vackra koppardetaljer

Koppar är riktigt hett just nu, man ser det nästan överallt i inredningsbutiker. Även jag har fastat för det, och ser gärna att några vackra koppardetaljer pryder vårat hem sen. Jag har ju redan min älskade fruktskål och tre fina ljuslyktor, men en kopparfärgad prydnadskudde och kanske några snyga krukor med lite koppar på.. sådär lagom utspritt i vardagsrum/köksdelen i huset, men som sagt så får man ju hålla sig från att överdriva :) 
 
Letade upp lite koppardetaljer jag gillade från lite olika ställen.. eller ja mest från H&M Home, har fastnat lite för deras saker, många alternativ och väldigt stilrent! Kudden skulle jag kunna tänka mig till våran framtida soffa. Även den kantiga trådkorgen, perfekt att ha tidningar och sånt i, på soffbordets undre plan :) Tror det skulle kunna vara riktigt snyggt! 
 
Ljus, ljusstakar och kudde från H&M Home
Lampor från Mio / korg och ljuslyktor från H&M Home
Krukor från EM / Korg och ljuslykta från H&M Home

Kommentarer
Postat av: Bengtaria

Jag älskar koppar! Köper inte så ofta nytt dock utan gillar mer begagnade kopparkrukor och liknande :)

Svar: Har inte tänkt på begagnat, måste kika lite på sånt inför flytten nog :)
Marie Krüger

2015-01-30 @ 19:02:28
URL: http://bengtaria.se
Postat av: Carro

Snyggt!

Svar: Tycker det! :D
Marie Krüger

2015-01-30 @ 19:21:25
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Elin

Lova nu att du inte redan har köpt någon av sakerna i det här inlägget ;)

Svar: Haha faktiskt inte ;P kuddan visade sig vara rosa irl dock :(
Marie Krüger

2015-02-03 @ 18:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback