Kissnödig

Jag ska på intervju, och jag är toknervös. När jag är nervös blir jag kissnödig, så här sitter jag och kniper... Är taggad och skräckslagen på samma gång, för jag förlorar min förmåga att tänka och pratar när jag ska på sånnahär viktiga saker. Är millimeter ifrån att bryta ihop av nervositet och ibland känns det som att jag ska börja gråta för att jag är så på helspänn. Haha, FÖFAN MARIE, SLAPPNA AV! 

Okej. Jag ska inte gråta. Jag ska inte kissa på mig. Jag ska inte snubbla på tungan o tappa förmågan att prata. Jag ska inte fnissa nervöst när jag är nollad i huvudet. Jag ska inte få ett "resting bitch-face" när jag försöker se lugn ut. Jag SKA leverera. Jag SKA visa den bästa sidan av mig. Jag SKA fixa det här. 

Andas in. Andas ut. Återkommer senare!
Inte såhär stencool just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback