Busigt glad i hela kroppen

Senaste tiden har jag känt mig sådär onormalt glad! Eller ja, onormalt för mig, då jag tidigare mest känt mig liten och grå. Jag kan inte minnas när jag kände mig såhär bubblande lycklig, som jag känt mig speciellt nu i helgen. Det liksom pirrar i hela kroppen och jag blir typ busig, rastlös, och typ kär i livet! Uppskattar allt det lilla. När jag är jag, och inte en skrymplig version av mig, så är jag egentligen en väldigt busig, engagerad och glad människa. Det lyser igenom ibland, men jag vill att det ska synas och finnas där jämt! Jobbar på det. 
Jag hoppas verkligen det håller i sig det här, att jag inte springer in i en totalvändning och livet känns grått igen. Det behöver jag inte, det har varit grått så länge. 

Idag är ryggen på strejk och jag känner mig matt i kroppen, men ändå på ganska bra humör. Det måste vara solen, vet ingen annan orsak?

Ska jobba klart, äta mina pannkakor jag tog med som lunch och sen åka ut till min favorithäst Exet! På torsdag kommer hovslagaren, och sen kan jag börja rida honom. Åååh fan va fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback