Dålig

Rubriken får stå för många olika saker. Dålig på att blogga. Dålig på att ta tag i måsten. Dålig på att fota. Eller just nu känner jag mig värdelös när det kommer till fotograferandet. Som att jag inte längre har någon koll, på inställningar, ljus eller någonting. Det blir bara skit. Försöker rädda i ps, men det fortsätter se ut som skit. Dålig på photoshop. Självförtroendet på topp! Liksom, det man annars vet att man verkligen kan, det kan man inte alls. Ser "amatörer" eller "hobbyfotografer" som ba lägger upp riktigt fina bilder, och jag ba... blööööh. Vafan, ska börja fota på auto?
 
Sen är jag ju allmänt trött också, kanske det drar ner självförtroendet lite. Skärpning. Borde troligtvis sova, sen vakna och rocka nya veckan... och inte komma undan med försöka duger.
 
SKA börja söka lite jobb. 
SKA fota mer. 
SKA ta tag i körkortet. 
SKA våga satsa på mig själv.
SKA vågs tro på mig själv.
 
BORDE verkligen sova nu. 
 
Har ett gäng pruttiga bilder som jag kanske vågar lägga upp här, men jag orkar verkligen inte idag. Ska stänga ner datorn, slänga av mig kläderna och krypa ner under täcket. Imorgon är det måndag och då orkar jag verkligen inte vara trött! Sovmorgon har jag ju inte hunnit unna mig i helgen liksom, så 8h sömn innan jobbdag vore ju ok. Typ. Ah men godnatt då! 
Min favorit får stå för bilden <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha tittat igenom din blogg och vill bara säga att du är en grym fotograf! Jättefina bilder! Älskar hästbilderna du tar :)

/ Maria

Svar: Tack så jättemycket! Va glad jag blir :D
Marie Krüger

2015-03-11 @ 19:42:00
URL: http://mariaefoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback