Fika i vårsolen

Vi har fått bort och stolar ute på våran lilla veranda, så idag passade jag på att sätta mig där ute och fika, innan jag satte igång med dagens sysslor. Sjukt mysigt, vindstilla och värmande sol.. Alltså våren, välkommen!! Seriöst allihopa, se till att njuta av det nu, sitt inte och häcka i ett mörkt rum framför tv'n! Det är ju hur härligt som hels ute :D
 
Är lite bitter över att det inte blev något utav någon av mina planer idag, så jag är just nu fast hemma med sysslor. Funderar dock lite på att ta en powerwalk bort till Exet, eller låna cykeln, men samtidigt är jag lite för bekväm ;) Tar ju ändå hela 45min att gå bort dit, haha! 
 
Nä, vi får se hur det blir.. men några meter bort till soptunnorna får jag faktiskt släpa mig. Kan ju inte låta Felix komma hem till det kaos jag lovade att ta hand om - livet som sambo!

Kommentarer
Postat av: Frida's Friday

Vilken vårkänsla på de bilderna!

Svar: Ja verkligen! Synd bara för att våren bad om tjänstledighet ;)
Marie Krüger

2015-03-27 @ 17:29:48
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback