Lördagspyssel

Felix är på gymmet en stund, och jag är ensam hemma. Ska egentligen städa, men chilla i sängen är betydligt mycket skönare! Fast nu låter jag som värsta slackern, vilket jag inte är. Lagar faktiskt mina trasiga kläder samtidigt, då jag äntligen köpte nål och tråd härom dagen.. Är man inte rik och kan köpa nya plagg - då är det bara till att laga! 
 
Haft en superdag utöver, en ordentlig sovmorgon med frukost på sängen (aaah lyx!!) och sen bara haft det mysigt här hemma. Idag är den 14e, det vill säga en dag viktigare än alla andra. Idag är våran dag. Myskväll, mysmiddag och sen Ben & Jerry Cinnamon Buns i sängen framför film. För mig låter det som perfektion :) 
 
Hoppas ni andra får en superkväll, och superhelg också!
Är ganska bra på att sy/laga ändå, när jag är fokuserad :) Fick lov att laga skinnjackan också.. jäkla hundskrälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback