Oops

Hehehe ne vadå, vara vaken till 3 är väl inga konstigheter? Speciellt inte när man ska tävla dagen efter! Just ja, det glömde jag säga... imorgon startar jag Loppan på ridskolans klubbdressyr. Haha lagom spännande, och helt utan förväntningar. Ska i alla fall bli sjukt kul att tävla igen, har fixat och trixat idag med henne :) Tävlingsfix är mysigt! 
 
Sover själv för första gången i kojan inatt, lite ensamt och sådär, men tvn håller mig sällskap ikväll. TVD har rullat på här och jag har moffat lite chips. Alldeles lagom trevligt har det ändå varit utöver ensamheten :) Fixat lite på en ny hemsida också... så ah.
 
Eeeeh är lite för trött för vettigt inlägg, men ja :) borde kanske sova, haha...

När jag och Makur tävlade i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback