Osammanhängade fredagschill-inlägg

Har hoppat ur dom lökiga stallkläderna och dragit på dom skönaste mjukisbyxorna, som räcker nedanför tårna, och även den skönaste (och kanske fulaste?) tröjan jag har. Egentligen är både mjukisbyxorna och tröjan Felix, men jag kör lite på det där "Allt ditt är mitt älskling"-stilen som nästan är ounviklig när man lever sambolife.
 
Te, musik och datorn - hopkrupen i soffan. Mer spännande än så blir nog inte min fredag, då plan A kraschade och någon plan B exiserade aldrig. Hmmpf. Jaja, jag får göra det bästa av sitationen... jag kanske t.om rotar fram träningsdojjorna istället och beger mig ut på en springtur? HA-HA-HA *Skrattar mig hela vägen bort till kylskåpet för att hitta något gottigt att trycka i mig*
 
Sitter och funderar vad för jädra låt som har hamnat i min spellista? På tal om ingenting. "Do you like drugs? Do you like druuuuugs? Yeah? Me too." Haha vafan, den lät ju skön igår när jag till den. Note to self - lyssna på texten också.
 
Innan det här rinner iväg till något helt osammanhängande försök till blogginlägg så ska jag skriva att jag hoppas att alla andras fredagsplaner går igenom, och att ni får det fint! OCH HUR JÄVLA FANTASTISKT ÄR DET INTE ATT MINA BLOMMOR FORTFARANDE LEVER??? Tre veckor sen jag köpte dom, fan va king. Man kan nästan tro att jag har gröna fingrar.
Förlåt för superoskön bild på mina tår. BLUNDA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Som min kompis brukar säga till sin BF: What's yours is mine and what's mine is mine... ;) Låter som en härlig fredag!

Svar: Haha det blir lite så :)
Marie Krüger

2015-03-28 @ 10:52:16
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback