Snurrig

Min hjärna sammarbetar inte, ingenting går ihop i huvudet och jag kan inte fokusera. Typ det här inlägget till exempel, tagit minst en halvtimme för en mening. Bra! Jag tar upp telefonen, kastar bort den, stirrar, tar fram ritblocket, lägger bort det, kollar in i kylskåpet, sätter mig på sängen igen, stirrar. Ja, förvirrad. Men lite huvudvärk på det...
 
Är rädd för att bli sjuk, orkar inte det (även om det verkligen skulle vara skönt att bara chilla hemma.. hehe), men jag blev helt utmattad och snurrig när jag promenerade hästen på jobbet. Och nu är jag snurrig i huvudet. Tycker inte om det alls! 
 
Nej, jag ska fortsätta kolla på TVD, ta en värktablett och försöka få fatt på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback