Vad hände?

Alltså... jag drog ut och sprang sen ändå, kul att man kan förvåna sig själv så! Nu ligger jag här i sängen pga kan knappt röra benen, har inte sprungit på ett halvår. Men det var skönt, trots att det regnade. Det bästa är dock vinnar-duschen efteråt, så välförtjänt. Är stolt över mig själv. 

Pumpade bra musik i lurarna också, Eminem är fan det ultimata när man är ute och springer, bra tryck och man får sån feeling. Typ, jag klarar allt! Schysst.

This is survival of the fittest
This is do or die
This is the winner takes it all
So take it all

Kommentarer
Postat av: Elin Gåhlin

Åh vad härligt att träna, själv ligger man hemma och är sjuk! Längtar så tills jag får komma ut i spåren igen!:)

Svar: Är superdålig på att hålla igång träningen, men tänkt försöka nu iaf :)
Krya på dig!
Marie Krüger

2015-03-27 @ 22:45:47
URL: http://elingahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback