Våran vakthund

Eftersom Doby fortfrande bor heltid hos mamma, och resten av familjen, så är det bra tomt här hemma. Inga djur alls, det känns konstigt för mig som växt upp med djur hemma, sen jag var nyfödd liten knodd. Katter, fiskar, kaniner och sen vovve... och här? En fluffig kudde bara. Haha.
 
Men vem vaktar huset då om vi inte har stora stygga nallebjörnen här? Jo det kan jag tala om att det gör denna herren som jag hittade på en loppis nere i Skåne, för ca ett år sen. En riktigt fulsnygg prydnadshund som fått flytta in i fönstret, där han har full koll på vilka som kommer och går här ;) Visst är min ailienhund läcker?

Kommentarer
Postat av: LSI

Gud vilken tuff!!

Svar: Förstå att det inte gick att låta bli att köpa den ^^
Marie Krüger

2015-03-11 @ 16:41:24
URL: http://lsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback