Den leveeer *hurray*

Alltså jag, jag lever. Snart även bloggen med... Visst låter det som ett mirakel? Typ som Jesus, dog och återuppstod. Men det är inte så mycket mirakel över det hela, bara jag som känt mig som botten men inte pallar det mer och satsar på att känna mig som toppen! Ett babysteg o taket. 

Vad ni missat? Äsch inte mycket. Jag tävlade i söndags, bästa bästa Satja. 64% och en andraplacering i första klassen lyckades vi med, och alla var glada, men trötta. Så mycket drama på morgonen, var nära att det hela inte blev av - en annan historia. 

Har även gymkort, över en månads tid, så dit är jag påväg nu. Mot gymmet. Det låter väl ändå hyfsat hurtigt såhär på en fredag? Jo men visst :)

Mer intressant än så vart det inte för denna gång, behövde bara skriva ett inlägg för att lyckas ta tummen ur och sen skriva fler. Har ton med bilder att visa och lägga upp, snart! Gymmet först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback