Inte bra.

Räknas det om man åtminstone tar sig till gymmets rulltrappa? För längre än så kom jag inte idag. Efter att ha köpt födelsedagspresenter och promenerat runt en massa så började jag känna mig matt, illamående och lite snurrig, det var obehagligt. Satte mig ner och ringde Felix som tur var precis hade slutat, han kom till min räddning. Alltså blev det inget gym - jag vågade inte! Har på senaste året blivit duktigare på att lyssna på vad min kropp orkar eller inte, ser ingen mening med att puscha sig själv över en kant där det likaväl kan finnas ett stup. 

Är dödens trött just nu, för vi har storstädat hemma. Kommer massa familj hit i helgen, så ja, då måste det vara fint! Men klockan blev mycket, för mycket, så nu kryper jag ner och laddar upp för eN fullspäckad dag imorgon. Fotojobb, resturangmiddag och Glens orkester (?) står på schemat - finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback