Sliter av mig håret

Klockan är halv 2 och jag borde sova. Borde, men hinner inte. Har mängder med bilder att gå igenom och få upp på Flickr där man ska kunna förhandsgranska för dom som vill köpa. Tror ni inte yahoo fuckar med mig så jag inte kommer in? Jo såklart. 

I torsdags och fredags fotade jag på dressyrtävling. Innan dess har jag haft upp över öronen med bilder och hemsida som ska fixas. Lagom sådär när min dator bestämmer sig för att bli ännu segare än den resan var. Inget flyter på. Så jag har tokmycket, varför kan inte viderfanskapen sammarbeta???? Gaaaah kastar datorn i golvet snart. 

Måste dessutom diska men vill inte väcka en viss så han bli sur. Duscha hade varit najs också, fixa lunch och grejer tills imorgon. Och sova, det hade varit najs. Ni vet, sånt där man borde göra vid den här tiden. 

Det är tur att mitt hår är färgat, annars hade man nog börjat ana ett gäng gråa hårstrån. #trött

Ska dunka huvudet lite tyst i bordet, stänga ner datorn, snabbdiska väldigt ljudlöst och sen tänker jag ge upp för idag. Imorgon ger jag fanskapet till helvete en ny chans att sammarbeta. 

Godnatt. 


Snapshots från dressyrtävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback