Uppdatera... Uppdatera... Uppdatera... *suck*

Jag sitter och väntar på ett mail.. eller egentligen flera mail, men ett är lite extra speciellt. Ett mail som kommer avgöra hur min höst kommer bli, och livet framöver. Kommer det bli top notch, eller kommer det bli blaha blahö? Det är skitjobbigt att vänta, tror jag har gått in på min mail ca 20ggr bara sedan jag gick upp imorse, vill inte veta hur många gånger sen i måndags. Mailet borde komma i vecka nämligen. Fyfan jag har en klump i magen och kramp i handen, håller tummarna för allt vad jag kan. Snälla snälla, låt det vara min tur nu!

Det är bland det värsta, att vänta på viktiga mail, eller samtal, eller whatev. Tillslut börjar man sluta bry sig om svaret nästan, man vill bara ha ett svar liksom. Ja, nej, kanske? Något! Men såklart, får jag ett svar med svaret jag önskar, då kommer jag hoppa upp o ner, hjula ett varv och skrika högt. Vill vill vill känna det glädjeruset!! 

Men dom enda mailen jag får nu är typ sånnadär man knappt orkar öppna.. inte ens mail från folk som vill köpa tävlingsbilder kommer in atm. Blöööh, kom igen nu! Plinga till då!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååååh, vad jobbigt att behöva vänta på ett sånt viktigt besked! Håller tummarna för dig. :)

Svar: Verkligen! Tack ^^
Marie Krüger

2015-05-27 @ 20:35:38
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback