Glömde ta i trä

Igårkväll låg vi och pratade i vår lilla koja om hur segt det var att min pojkvän inte var helt frisk ännu, och hur skevt det var att han inte hade smittat mig trots att han varit sjuk i två omgångar. Jag har ganska bra immunförsvar, tror jag, men när jag väl blir sjuk så är jag istället fruktansvärt sjuk. Som om jag får alla sjukdomar som mitt immunförsvar lyckats avvärja, samtidigt. Detta händer ca 1 gång/år... senast förra våren, då kunde jag inte prata på över en vecka. 

Sen nämnde jag att jag ännu inte varit sjuk i år.. ooh alltså misstaget. Tror ni inte jag vaknade upp inatt med ett rivjärn i halsen? Fyy, som om inte dagarna var stressiga nog, nej nu ska jag genomlida dom med en krasslig hals och dåsigt huvud också. Nej nej nej, nej tack. NEJ. 

På lördag händer det massa spännande grejer dessutom, så jag har halsat honungsdränkt-te hela kvällen medans jag pysslat. Ihopkurad som en burrito i varma fluffiga täcket. 
👆🏻på lördag är det bl.a portfolioplåtning som gäller, är sååå taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback