Kojan - current state

Kan inte hålla mig från att lägga upp bild på kojan tills fönster och sånt är uppe, det kliar i fingrarna! Vill bara att det ska bli klart så vi kan flytta in!! Helst gärna igår. Lilla lilla huset, men det kommer bli fint, om inte annat - sött! Känns overkligt, spännande och lite läskigt det här. Hela grejen liksom, bli sambos påriktigt och bygga upp sitt eget hem. Från grunden! Skulle ljuga om jag sa att jag inte är sjukt nervös, pirrar i magen när jag tänker på det :) Håller just nu mest tummarna att vi inte stöter på fler fördröjningar och komplikationer!
 
Jag tror och hoppas att det kommer bli spännande att följa det här lilla projektet, följa oss när vi bygger ett hem på 25kvm. Litet, men det kommer vara vårat hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback