13 månader med kärleken

Det är helt sjukt vad tiden går fort. Det känns som att det var förra veckan jag stod där, helt hooked och omedvetet lite småkär i den där killen på jobbet.. Samtidigt som det känns som att jag känt den här människan i flera år. Är det inte lite konstigt ändå? 13 månader, bara 13 månader. Men shit, jag har fått vara med den här människa i hela 13 månader!! Lycka! Han är lycka.
 
Tänk att jag har hittat den där människan som älskar mina knäppa sidor, som dessutom är sådär knasig som jag är. Som jag kan skratta tills magen gör ont med. Som jag kan öppna mig till, gråta och känna mig trygg med. Som jag litar på till 100%. Den personen som gör  mig så lycklig, samtidigt så rädd. För allt är sådär bra, för bra, och jag vet hur jag skulle gå sönder utan den här människan. Det är läskigt att älska en person såhär mycket, men är det rätt så är det. Felix är helt rätt. Jag känner honom för väl för att säga att han är perfekt, men han är perfekt för mig!
 
Tack för att du är så fin som du är, tack för all kärlek du ger mig. Älskar dig över allt <3
Och förlåt för bilderna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback