Nu blev det kväller!

Idag har man flyt, ja visst.
Haha skulle ut till Tatzy mellan jobben, stog där med min redbull, helt snurrig i huvet.. så kommer bussen. Nynäshamn? Då insåg jag hur fel det var, min buss skulle ju gå till ösmo. Och alltså min buss gick ju till ösmo, bara det att jag inte stod vid den.. så den åkte utan mig. Wuhu!
 
Men jag åkte dit på kvällen istället, och det funkade bra. Förutom det faktum att det vart STRÖMAVBROTT! Försvann ju sen som tur var, men tror ni man vågar sig upp i ridhuset och promenera då, med en unghäst? Nej, den risken tog vi inte idag! 
 
Men jag har iaf ridit dressyrlektion, för min vanliga tränare Lotta. Äntligen! Red ju Napasche dock så var inte heltaggad på det precis, men vad ska man göra? Bara göra sitt bästa ändå, även om jag bara känner hur vi inte gillar varandra. Var skönt att rida för Lotta liksom, hon förstår nog mig som ryttare bättre och jag får lite space samtidigt som hon hjälper mig. Säger dom simplaste men viktigaste sakerna som fixar så det går hyfsat bra ändå! 
På söndag är det stockholmscup, ooh otaggad. Men kör bara kör liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback