Dramaqueen

Red Looisa idag, min vän Malins lilla pålle. Jag gillar henne, hon är en sån där häst som jag klickar med, påtal om det jag skrev igår. 
 
Men hon är en riktig diva den där, och är det inte okej då jädrar får man veta det! Tidigare har hon faktiskt typ bara tjurat lite, men jag tror att hon är en häst som testar ju mer hon "känner ryttaren" och nu så tog hon i från tårna verkligen. Haha! I galoppen när jag samlade henne riktigt ordentligt så blev hon suuuur! För det var jäkligt jobbigt tydlign. Men ja, minst fyra omgångar drog hon, och ordentliga. Tur att jag har balans :) 
 
I övrigt så gick hon riiiktigt bra idag, och jag försökte filma mig själv. Eh det gick dock åt helvete, blev suddigt, typ som att telefonen glömt glasögonen hemma. Men ni som har instagram kan gå in och kolla på skutten där, ävwn om det är suddigt! - mariekruger@instagram. Kika in, det är lite kul ;) 
Tänkte skriva ett inlägg om hur jag lägger upp passet när jag rider någon annans häst sen, om det intresserar?
Bävern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback