Dumma fotfan.

Är arg på min fot, vill inte jobba imorgon och går runt sådär mycket, det gör ont! Tatz fick liksom bara en väldigt kort promenad idag för att jag orkade inte. Har dåligt samvete, men vad ska jag göra?
Nu har jag tagit av lindan för natten och funderar starkt på att sätta på den igen, så fort jag rör foten lite. Det är liksom inte extrem smärta, har väl fått rätt hög smärttröskel pga ryggen, så vet inte ens om det är värre än vad jag känner. Men det är störande och jobbigt ont, lite helatiden och ibland lite mer. I foten.. sämsta stället, fötterna avänder man ju jämnt!!
 
Meeen ja. Jobba imorgon känns inte ultimat, som om jag har mycket val? Och sen typ åka på någon kurs borta i täby? VILL INTE. Verkligen inte, har inte ens fått en kallelse iaf, att skippa den skulle sitta fint...
 Förlåt alla andra som också (liksom jag) tycker fötter är äckliga/ fula, ni får ta det nu, lägger upp bilden iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback