Flyt med oflyt

Det har ändå gått bra idag, med jobb och sånt där, ändå. Hade inga höga förväntningar idag, alla dagar har ändå bara varit chokladätardagar.. och jag längtade mest efter helg!
 
Hovlsagaren var 50 (!!!) min sen, men hon var duktig med Tatzy, lugn och bestämd samtidigt, samt väldigt noga med vad hon gjorde. Det gillar jag! Tatzy verkade gilla henne och det är ett stort +, trots tidsoptimisten. Lilltjejen fick tom sätta tassen på en såndär hovis-pinne idag (vet ni vad jag menar?) för första gången, och hon skötte sig sååå bra! Så jag är stolt :)
 
Sen så lite bad news, och det är att sadeln jag hittat inte kommer passa hennes stora manke, tyvärr! För 2800 är inte illa pinkat, och passar min budget bra. Nu blir det istället att om 2,5 vecka skritta över till lillhästen och prova ut en begagnad sadel, och förhoppningsvis hitta en billig som passar. Det blir nog bra hoppas vi på! Kan inte rida runt i den hon har nu, det funkar inte..
 
Meen ja. Sitter hemma nu och väntar på le boyfriend, jobbigt det där att inte veta när han slutar riktigt. Bara att hålla hårt i telefonen och vänta. Hoppas på en riktigt mysig fredagskväll, det har jag förtjänat! ;)
Dumma manke!

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt härlig header

SV* Kan inte du mejla mig? [email protected] :)

Kram

Svar: Tack! :)
Vad ska jag mejla dig? :P jag vet bara att han kom till ridskolan i somras.. är inte så insatt i ponnyerna
Marie Krüger

2014-01-24 @ 21:17:58
URL: http://emmaostensson.webblogg.se
Postat av: Emma

Jag tänkte höra höra hur man mådde och om han skötte sig. Men om du inte har sån bra koll på ponnysarna är det inte så konstigt ;)

Kram Emma

2014-01-27 @ 11:18:23
URL: http://emmaostensson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback