Han är BÄST!!!

Idag har jag haft helt tokigt galna pizza-cravings, troligtvis pga att jag är sjukt.. jag är inte ensam om att bli sån va? Sukta efter onyttigaste maten. Men ja, kände att det var kört, Felix är den nyttiga typen och tycker inte riktigt om att trycka en pizza på samma vis som jag (hans flickvän är en knubbis). MEN, nu precis ringde han och ba "Jag har beställt pizza" och jag ba wait whaaaat? Snacka om att han är perfekt den där killen, speciellt när man behöver det. Gosi<3

Är glad, har haft en bra dag, även om jag är sjuk. Faktiskt! Tatzy har skött sig idag, när vi promenerade så tränade vi mycket på "backa" och så, hon börjar verkligen bli duktigare på det :) Eftersom min höft gjorde ont varenda steg så vart den endast en kort promenad, men det gjorde inte så mkt eftersom vi ändå travade igår! Och hon ska orka helgen också.. ska bli kuul att rida henne mer klokt från o med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback