Hej nu blev det mörkt visst

Strömavbrott har vi här hemma hos mig, ja men jaaaa, perfekt när magen knorvar som en hungrig tiger. Precis vad jag behövde (moodswings, dåligt humör just nu.) den här tisdagen! Så jag är lite bitter, finns liksom ingenting att göra när det är strömavbrott. Typ, passade på att sminka mig, saknar att se fräsch ut. Stallskötare är inget glamoröst jobb precis ;) 
 
Måste förresten säga TACK till dom som kikade in igår och sa så snällt om mina secrets bilder som jag länkade på "blogg.se synas" igår. Verkligen jättekul att dom uppskattades! Man blir så motiverad, inspirerad och lite mer säker i sig själv av fina komplimanger! Också kul att bloggen hade topp-besöknivå igår, det är inte mycket än. Men jag är glad ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback